Gedumpt bij de Aduarderdiepsterweg
Geplaatst op: 3 maart 2013 Hoort bij: Hoogkerk 12 reactiesEen ware weldoener heeft het Groninger landschap nog verder willen verfraaien door er de restanten van zijn verbouwings- en redecoratie-activiteiten te deponeren. En dat gratis voor niets! Eigenlijk zouden wij hem er rijkelijk voor moeten belonen, want de boel knapt er zienderogen van op.

Gekheid terzijde: ik hoop dat deze gast eens flink bij zijn ballen wordt gepakt. De plek is aan de westkant van de Aduarderdiepsterweg, tussen de Tichelwerksbrug en de Nieuwebrug. Dat is op grondgebied van de gemeente Groningen, maar vlakbij de gemeentegrens met Zuidhorn, waar je per kilo voor je afval moet betalen. Vermoedelijk gaat het dan om iemand uit de gemeente Zuidhorn, die een paar luizige euro’s heeft willen uitsparen. Bij de gedumpte spullen bevindt zich onder meer dakmastiek, maar ook een redelijk herkenbare bloempot en lampekap. Bovendien ligt er een werkbroek bij, en verfspullen. In de berm zijn bovendien vrij dunne bandensporen zichtbaar.

Ik zie een vuilniszak, zal ook wel info inzitten..
Hopelijk wordt de dader gevonden.
zal wel niet ….http://www.focusgroningen.nl/zijn-dumpers-afval-ook-zo-opgevoed/ schandalig!
Kom op Zuidhorners, ff delen op facebook , dan kunnen we hier binnen de kortste keren een naam bij zetten!
De buitendienst van de gemeente bellen, hopelijk ruimen die deze puinzooi op, anders blijft het maar liggen. Ergerlijk :-(.
DNA-onderzoek? En dan dumpen in het Aduarderdiep, die vent.
Ach nee, dat maakt het ook niet beter.
Voor het broodnodige morele tegenwicht: een YouTube-filmpje uit een volkse wijk in Baltimore.
Dank! De Baltimoorse Lentekriebels, begrijp ik: http://gemeente.groningen.nl/persberichten/aanmelden-lentekriebels-2013-vanaf-4-februari En dat zonder grijpstokjes.
Als ik deze troep zie, gaat het niet om de kilo’s. Het meeste zou gratis zijn. Maar de storten hebben ongelukkige openingstijden. We klussen in het weekend. Dus we willen onze troep op maandag kwijt. Dus zijn de storten op vrijdag open.
Schandalig , helaas komt het vaker voor
Mocht je een Smart Phone hebben zou je de “Buiten Beter” App kunnen installeren , je kunt dan direct en foto maken en opsturen naar de inbox van de gemeente waarin je bent (wordt bepaald door gps locatie) directe melding dus achteraf thuis niet meer nodig, inclusief afhandeling wat helaas nog niet in alle gemeentes werkt.
http://www.buitenbeter.nl/
Om je dood aan te ergeren! Heb nog wel een flinke werkstraf in gedachten
En dan nu kennissen door het pas opgeknapte huis rondleiden met de woorden; Netjes gedaan toch?
Tuig!